وبلاگی کاملا دخترونه وعاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اهنگ جاده ی یکطرفه مرتضی پاشایی که خودم تغییرش دادم هههه.....فصل امتحانات برهمگان تسلیت باد

باز دوباره با این درسا   این دل من زیرو رو شد

بازدوباره توی قلبم درسای آشوب شروع شد(2)

قلب من بهونه داره    حرف های اعتراضانه داره

چاره ی دیگه ای نداره  جز اینکه باز دوباره  سر،توکتابابزاره

میدونی حالم این روزابدتر ازهمست

آخه هفتاکتاب امتحانش باهم تویه روزهست

حق بده به من که تجدیدبشم

واسه من دیگه درس خوندن جاده ی یکطرفست

میمیرم با درس   آخرین نفس

پروازتوقفس(کتاب) شدم

بی نفس شدم

دیگه تنهاشدم توی هفت کتاب بدون خودم

حق بده به من که تجدیدبشم

واسه من دیگه درس خوندن جاده ی یکطرفست

میمیرم با درس   آخرین نفس

***********************************************************

بازدوباره با این درسا      این معده ی من زیر و روشد

بازدوباره ی توی معدم همهمه هایی شروع شد(2)

معده من بهونه داره         اوق های انتظارانه داره

چاره ی دیگه ای نداره جزاینکه اوق بزنه دوباره(2)

میدونی حالم این روزابدتر ازهمست

آخه هفتاکتاب امتحانش باهم تویه روزهست

حق بده به من که تجدیدبشم

واسه من دیگه درس خوندن جاده ی یکطرفست

میمیرم با درس   آخرین نفس

پروازتوقفس(کتاب) شدم

بی نفس شدم

دیگه تنهاشدم توی هفت کتاب بدون خودم

حق بده به من که تجدیدبشم

واسه من دیگه درس خوندن جاده ی یکطرفست

میمیرم با درس   آخرین نفس



نظرات شما عزیزان:

'علیرضا کاظمی
ساعت1:05---3 بهمن 1393
دوست عزیز من اگه میخوای برای وبلاگت بصورت رایگان تبلیغ کنی بیا تو این سایت
www.tabligh98.blogfa.com


sana'
ساعت1:01---3 بهمن 1393
واقعا عالی بود اجی

'MOBIN FT'
ساعت23:46---2 بهمن 1393
Khhhhhh BAHAL BOD TANE MORIII to GOr LarZiiiD

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط المیراجوووووون در 19:35 | |